Handelsbetingelser

I tillæg til vores handelsbetingelser har vi også en Persondatapolitik, denne kan du med fordel gennemgå.

  1. Køb via dominos.dk, Domino's App, samt via telefon

    • Der tages forbehold for: trykfejl, stavefejl, ændringer i menuer og tilbud.
    • Desuden tages der forbehold for forsinket leveringstid og udsolgte varer hos Domino's Pizza restauranter. Vi gør dog altid alt vi kan, for at imødekomme kundens forventninger.
    • Alle vores priser er inkl. moms.
    • Tilbud og rabatter kan ikke kombineres, med mindre andet er angivet.
    • Afhentningstilbud gælder ikke på helligdage.
    • Ved køb hos Domino’s Pizza er der ingen fortrydelsesret eller returret, da købet omfatter fødevarer.
  2. Din ordre

    • Når du har valgt de produkter, du ønsker at bestille fra menuen, og har afgivet andre nødvendige oplysninger, vil du få mulighed for at afgive din ordre ved at klikke på knappen ”Gå til kassen”. Det er vigtigt, at du indtaster og retter eventuelle fejl, før du klikker på knappen, eftersom indtastningsfejl ikke kan rettes, efter du har klikket på denne knap.
    • Når du har afgivet din ordre, og din betaling er autoriseret, kan du ikke ændre eller annullere din ordre og kan heller ikke få pengene refunderet. Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, kan du kontakte kundeservice som beskrevet i afsnittet omkring kundeservice, og de vil forsøge at kontakte restauranten og informere dem om dine ønsker. Det er dog ingen garanti for, at restauranten accepterer dine ønsker, idet de allerede kan have påbegyndt at forberede din ordre. Vi laver maden umiddelbart efter din bestilling, hvorfor vi ikke refunderer betalingen for maden ved afbestilling, da man ved afgivelse af bestilling, binder sig til at modtage den bestilte ordre.
    • Ved forkert indtastede oplysninger, såsom adresse, telefonnummer eller navn, refunderer vi ikke det betalte beløb, hvis vores chauffør ikke kan ikke kan skabe kontakt ved leveringen. Det er samtidig kundens ansvar at sikre sig, at vi kan komme i telefonisk kontakt, hvis vi har behov for dette i forbindelse med ordren.
  3. Betaling

    • På dominos.dk er det muligt at vælge kontant betaling ved afhentning (ikke levering), eller onlinebetaling ved både afhentning og levering.
    • Ved bestilling til levering er der mulighed for at betale med kreditkortterminal eller MobilePay hos chauføren.
    • Ved betaling online tillægges et servicegebyr på 1,25%, til dække Domino's administrationsomkostninger
    • Ved bestilling til levering, skal der bestilles for minimum 99 kr. for at vi leverer. Der er et leveringsgebyr på som tillægges ordren, leveringsgebyret varierer afhængig af butikken. Dog er der gratis levering, ved ordrer på 299 kr. og herover.
    1. Afviste og annullerede bestillinger

      • På grund af bankernes procedurer vil din bank, så snart du har afgivet en bestilling, som du betaler med betalingskort, og din betaling er blevet godkendt, "reservere" det fulde beløb for din bestilling. Hvis bestillingen efterfølgende afvises eller annulleres, vil banken ikke overføre beløbet til os og vil i stedet frigive beløbet på din konto. Dette kan tage mellem 3 og 5 arbejdsdage (eller længere afhængigt af banken). Du accepterer, at vi ikke kan holdes ansvarlig over for dig, angående denne forsinkelse fra bankens side ved frigivelse af beløb på din konto.
  4. Kundeservice

    • Kunden er meget vigtig for os. Kundeservice vil derfor så vidt muligt forsøge at hjælpe dig, hvis du har problemer med din ordre. Du kan kontakte kundeservice ved at vælge "Kontakt Domino’s Pizza" på dominos.dk eller ved at ringe 33123456.
    • Hvis din ordre tager længere tid end forventet, eller hvis du har andre problemer med din ordre, kan du kontakte kundeservice som beskrevet ovenfor, og kundeservice vil derefter undersøge årsagen.
    • Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre, efter den er afgivet, og betalingen er godkendt, kan du kontakte kundeservice som beskrevet ovenfor, og de vil forsøge at kontakte restauranten der skal lave maden og meddele dem dit ønske. Det er dog ingen garanti for, at restauranten accepterer dine ønsker, da de allerede kan have begyndt at forberede din ordre.
    • Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, restauranten har leveret, kan du give feedback til os i form af en e-mail på support@dominos.dk, eller ved at ringe til os på 33123456. Feedback er en vigtig del af vores kvalitetskontrol.
  5. Dominos.dk Konto

    • Ved at oprette en konto på dominos.dk eller vores APP, får du diverse fordele, som fx muligheden for at gemme din leveringsadresse.
    • Det er kontoindehaverens eget ansvar at sørge for at holde personoplysninger samt leveringsadresse opdateret.
    • Ved oprettelse af en konto på dominos.dk eller via vores APP, accepterer du at vi gemmer dine oplysninger til brug for dig næste gang du bestiller, så du ikke skal indtaste alle dine oplysninger igen.
  6. Misbrug

    • Alle former for misbrug af dominos.dk, eller via dominos.dk, bliver automatisk logget og vil muligvis blive retsforfulgt.
    • Alle former for erhvervsmæssigt videresalg af Domino’s produkter er ikke lovligt uden forudgående skriftlig aftale.

Log venligst ind

Der oprettes automatisk en konto, når du laver din første ordre