Vilkår og betingelser

I tillæg til vores handelsbetingelser har vi også en persondata politik, denne kan du med fordel gennemgå.

  1. Køb via dominos.dk, Domino's App, samt via telefon
    • Hjemmesiden www.dominos.dk er udgivet af virksomheden Pizza Pizza Denmark A/S, registreret under dansk lovgivning i virksomhedsregisteret med CVR-nummer 44367238. Virksomhedens juridisk registrerede adresse er; Pizza Pizza Denmark A/S, Københavnsvej 13, 4000 Roskilde.
    • Pizza Pizza Denmark A/S holder master franchise rettighederne for "Domino's Pizza" i Danmark.
    • Der tages forbehold for: trykfejl, stavefejl, ændringer i menuer og tilbud.
    • Desuden tages der forbehold for forsinket leveringstid og udsolgte varer hos Domino's Pizza butikker. Vi gør dog altid alt vi kan, for at imødekomme kundens forventninger.
    • Alle vores priser er inkl. moms.
    • Tilbud og rabatter kan ikke kombineres, med mindre andet er angivet.
    • Tilbud og rabatter gives på liste prisen, og ikke på rabatterede priser.
    • Tilbud og rabatter kan ikke bruges med kampagne pizzaer, med mindre andet er angivet.
    • Tilbud og rabatter gives altid på det billigste produkt.
    • Afhentningstilbud gælder ikke på helligdage.
    • Ved køb hos Domino’s Pizza er der ingen fortrydelsesret eller returret, da købet omfatter fødevarer.
  2. Din bestilling
    • Når du har valgt de produkter, du ønsker at bestille fra menuen, og har afgivet andre nødvendige oplysninger, vil du få mulighed for at afgive din bestillingved at klikke på knappen ”Gå til kassen”. Det er vigtigt, at du indtaster og retter eventuelle fejl, før du klikker på knappen, eftersom indtastningsfejl ikke kan rettes, efter du har klikket på denne knap.
    • Når du har afgivet din bestilling, og din betaling er autoriseret, kan du ikke ændre eller annullere din bestillingog kan heller ikke få pengene refunderet. Hvis du ønsker at ændre eller annullere din bestilling, kan du kontakte kundeservice som beskrevet i afsnittet omkring kundeservice, og de vil forsøge at kontakte butikken og informere dem om dine ønsker. Deter dog ingen garanti for, at butikken accepterer dine ønsker, idet de allerede kan have påbegyndt at forberede din bestilling. Vi laver maden umiddelbart efter din bestilling, hvorfor vi ikke refunderer betalingen for maden ved afbestilling, da man ved afgivelse af bestilling, binder sig til at modtage den bestilte bestilling.
    • Ved forkert indtastede oplysninger, såsom adresse, telefonnummer eller navn, refunderer vi ikke det betalte beløb, hvis vores chauffør ikke kan ikke kan skabe kontakt ved leveringen. Det er samtidig kundens ansvar at sikre sig, at vi kan komme i telefonisk kontakt, hvis vi har behov for dette i forbindelse med bestilling..
  3. Betaling
    • På dominos.dk er det muligt at vælge onlinebetaling ved både afhentning og levering.
    • Ved bestilling til levering eller afhentning er der udelukkende mulighed for at betale online.
    • Ved bestilling til levering, er der et minimums købsbeløb for at vi leverer. Dertil er der et leveringsgebyr på som tillægges bestilling., leveringsgebyret kan variere afhængig af butikken.
  4. Afviste og annullerede bestillinger
    • På grund af bankernes procedurer vil din bank reservere det fulde beløb for din bestilling, så snart du har afgivet en bestilling, som du betaler med betalingskort, og din betaling er blevet godkendt. Hvis bestillingen efterfølgende afvises eller annulleres, vil banken ikke overføre beløbet til os og vil i stedet frigive beløbet på din konto. Dette kan tage mellem 3 og 5 arbejdsdage (eller længere afhængigt af banken). Du accepterer, at vi ikke kan holdes ansvarlig over for dig, angående denne forsinkelse fra bankens side ved frigivelse af beløb på din konto.
  5. Kundeservice
    • Kunden er meget vigtig for os. Butikspersonalet vil derfor så vidt muligt forsøge at hjælpe dig, hvis du har problemer med din bestilling. Du kan kontakte butikken direkte ved at finde butikkens kontakt oplysninger på dominos.dk
    • Hvis din bestillingtager længere tid end forventet, eller hvis du har andre problemer med din bestilling, kan du kontakte butikken som beskrevet ovenfor, og butikken vil derefter undersøge årsagen.
    • Hvis du ønsker at annullere eller ændre din bestilling, efter den er afgivet, og betalingen er godkendt, kan du kontakte butikken som beskrevet ovenfor. Det er dog ingen garanti for, at butikken accepterer dine ønsker, da de allerede kan have begyndt at forberede din bestilling.
    • Feedback er en vigtig del af vores kvalitetskontrol. Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, butikken har leveret, kan du give feedback til os i form af en e-mail på kontakt@dominos.dk.
  6. Dominos.dk Konto
    • Ved at have en konto på dominos.dk eller vores App, får du diverse fordele, som fx muligheden for at gemme din leveringsadresse.
    • Det er kontoindehaverens eget ansvar at sørge for at holde personoplysninger samt leveringsadresse opdateret.
    • Ved oprettelse af en konto på dominos.dk eller via vores App, accepterer du at vi gemmer dine oplysninger til brug for dig næste gang du bestiller, så du ikke skal indtaste alle dine oplysninger igen.
  7. Misbrug
    • Alle former for misbrug af dominos.dk, eller via dominos.dk, bliver automatisk logget og vil muligvis blive retsforfulgt.
    • Alle former for erhvervsmæssigt videresalg af Domino’s produkter er ikke lovligt uden forudgående skriftlig aftale.